Stockholm, mitt perspektiv

Platser och människor i Stockholm

söndag 3 november 2013

Stolpe



Det var en grå dag i Stockholm

Upplagd av Håkan Skog kl. 14:45
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest
Etiketter: stadshus, Stockholm, Stockholm city, stolpe
Plats: Kungsholmen, Stockholm, Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2014 (10)
    • ►  oktober (1)
    • ►  juli (2)
    • ►  juni (2)
    • ►  mars (1)
    • ►  februari (1)
    • ►  januari (3)
  • ▼  2013 (27)
    • ►  december (7)
    • ▼  november (3)
      • November på västra Kungsholmen
      • Längtan
      • Stolpe
    • ►  oktober (2)
    • ►  september (7)
    • ►  augusti (8)
Temat Enkel. Använder Blogger.